Apklausos
Gerbiamas paciente/lankytojau,
siekiame nuolat gerinti teikiamų paslaugų kokybę, todėl maloniai prašome Jūsų išreikšti savo nuomonę apie suteiktas paslaugas mūsų ligoninėje:
1. Anketa apie RVPL teikiamų paslaugų kokybę. Pildyti čia
RVPL teikiamų paslaugų kokybės rezultatai.
2. Stacionarinių asmens sveikatos priežiūros paslaugų vertinimo anketa pildoma RVPL stacionariniuose skyriuose. Pacientų apklausas vykdomos remiantis Psichiatrijos stacionaro paciento patirties klausimynu (PIPEQ-OS) (Psychiatric Inpatient Patient Experience Questionnaire on site. Jo metu 21 + 1 klausimai vertinami 5 balų skalėje (nuo 1 – „visiškai ne“ iki 5 – „visiškai taip‘). Apačioje pateikiami 2022 – 2023 metų pacientų vertinimų vidurkiai.
2023 metų klausimyno rezultatai
(atsakymų vertinimas 0-5)
2022 metų klausimyno rezultatai
(atsakymų vertinimas 0-5)
Jeigu norite ne tik įvertinti ligoninės paslaugas, bet ir užduoti klausimą, rašykite psichiatrija@rvpl.lt. Formalūs skundai teikiami atvykus į ligoninės Dokumentų valdymo ir administravimo skyrių (Parko g., 21, centrinis administracijos pastatas).
Jeigu jus netenkino išvados dėl skundo ar laiku nesulaukėte atsakymo (nagrinėjimas užtruko ilgiau nei 20 dienų) skundą galite teikti ir Akreditavimo tarnybai. Rekomendacijas, kaip tai padaryti, rasite čia: Skundų pateikimo Akreditavimo tarnybai rekomendacijos
Jūs mums rūpite! ♥